Handboeken 2016-2017

In navolging van veel andere scholen hebben wij besloten om het boekenfonds niet langer in eigen beheer te houden. Met ingang van het nieuwe schooljaar gaan wij in zee met de firma Iddink die volledig zal instaan voor de schoolboekenvoorziening.

Bestellen bij Iddink heeft de volgende voordelen:

  • de firma Iddink biedt u de mogelijkheid om tegen gunstige voorwaarden uw bestelling te plaatsen via een gebruiksvriendelijke internetsite : www.iddink.be. Dit is trouwens ook de enige mogelijkheid om de boeken via Iddink te bestellen;

  • boeken kunnen zowel gehuurd als gekocht worden;

  • alle  werk- en handboeken worden in 1 pakket door een koerierdienst op het thuisadres of op het door u opgegeven alternatief afleveradres afgeleverd;

  • alle informatie over het pakket, de bezorging en de betaling kunt u vinden op www.iddink.be;

  • de firma Iddink biedt u ook de mogelijkheid om een betalingsregeling in termijnen af te sluiten.

Niettegenstaande Iddink een goede service biedt, bent u uiteraard nog steeds vrij in uw keuze waar u werk- en handboeken bestelt. U moet dan wel zelf de boekenlijst op de website van Iddink downloaden.

 

Hoe gaat alles concreet in zijn werk ?

Stappenplan

Om uw schoolboeken bij Iddink te bestellen, dient u een account op www.iddink.be/bestellen aan te maken.

Kies uiteraard de juiste lijst met handboeken of leermiddelen in functie van de optie waarvoor de leerling volgend schooljaar ingeschreven is.

Bestel zo snel mogelijk. Bij voorkeur vóór 10 juli 2016. Als u later bestelt, kan de firma Iddink niet garanderen dat u de boeken op tijd in uw bezit hebt.

 

Hoe bestelt u ?

Ga naar www.iddink.be/bestellen. Het enige dat u verder nodig hebt, is uw persoonlijk account en de schoolcode <SM4DHZ95> van het Sint-Jan Berchmanscollege. U kunt uw persoonlijk account zelf aanmaken tijdens het bestellen. Indien u boeken van vorig jaar hebt ingeleverd via het boekovernamefonds van Iddink, gebruik dan het account dat u voor de overname van de boeken reeds aangemaakt hebt.

 

Betalen

U kunt betalen via overschrijving. De betaling volgt begint september. Mocht u in termijnen willen betalen, dan kunt u dit via de website regelen na ontvangst van de factuur.

 

Levering pakket

Als u op tijd hebt besteld, worden de boeken op uw thuis- of leveringsadres aangeboden. Dit gebeurt tussen maandag 1 augustus en maandag 29 augustus 2016. Zodra uw bestelling onderweg is, ontvangt u e-mails over de status van de levering. Controleer uw pakket na ontvangst. Vergelijk bij ontvangst van het boekenpakket de ontvangen boeken met de bestelbon. Via www.iddink.be optie ‘klantenservice’ kunt u, indien nodig, een melding maken.

 

Contact/Meer informatie

Hebt u nog vragen of opmerkingen? Op www.iddink.be vindt u een antwoord op uw vragen en kunt u een bericht naar Iddink verzenden. De klantenservice is ook telefonisch bereikbaar op werkdagen vanaf 8 tot 17 uur op het nummer 014 / 30 41 70.

Nieuw

Schooltoneel op 18 maart, 24 maart en 25 maart....
  Ed Franck op onze school    Op woensdag 25 januari gaf de...
Foto's die ons doen wegdromen in Brussel   Begin 2016...
Hoe kan je helpen ? In het kader van de...
Bij de start van het tweede trimester kregen...
  • 24 februari
    12u25: Leerlingenraad 3e jaar All Day

  • 24 februari
    11u10: Toets Aardrijkskunde - 2G All Day

  • 24 februari
    08u30: Toets Aardrijkskunde - 2D All Day

  • 24 februari
    13u15: Leerlingenraad 4e jaar, leerlingenraad 3e graad All Day

  • 24 februari - 25 februari
  • 27 februari - 02 maart